TrenujTo.pl

Co wybrać?

Niniejszy dział został stworzony z myślą o tych, którzy reprezentują poszczególne grupy ludzi mogących zupełnie nie dbać o siebie i o swoje zdrowie, ludzi którzy nie rozumieją tego jak to jest ważne, albo dla tych którzy po prostu zapomnieli i nie myślą już o tym. Poprzez próbę personifikacji, identyfikowania się z nimi chcemy dotrzeć do nich z zaleceniami, aby koniecznie zrobili coś ze sobą. P.S. pamiętajcie, dział „dla amatorów kanapy” jest napisany żartobliwie i nie należy go brać na poważnie ;)

Dla garniturowca

Dla garniturowca"Jestem garniturowcem, kołnierzem, mój świat to liczby, sprzedaż, spotkania, raporty. Jestem zorientowany na cele, wdrażam strategie firmy, w której pracuję. Czasem nie cierpię swojej pracy, bo czuję się źle, czuję stres i wypalam się, czasem za dużo pije i zdecydowanie muszę rzucić palenie, koledzy namawiają mnie na piłkę i siłkę, ale nie mam czasu... Co mam robić?"

przedstawiciel handlowy, Antoni

Nasze zalecenia: spacer, crossfit/fitness, siłownia, pływanie, tenis, sauna, ściana wspinaczkowa, squash, dieta, ograniczenie kawy i cukru, sztuki/sporty walki, ograniczenie alkoholu i palenia papierosów, wyładowanie stresu, piłka halowa

Dla kobiety zajmującej się dziećmi i domem

Dla kobiety zajmującej się dziećmi i domem"Zajmowanie się dziećmi, nawet jednym i dbanie o dom to praca na pełen etat. Ale kocham to i nie zamieniła bym tego na nic innego. Natomiast mam przez to nie wiele czasu dla siebie, a już o dbanie o swoje zdrowie i sport w szczególności. Chciałbym pogodzić bycie mamą ze swoimi pasjami i zainteresowaniami, wrócić do pracy, ale zwyczajnie nie mam motywacji. Od czego powinnam zacząć?"

żona i matka, Magdalena

Nasze zalecenia: spacer, bieganie, aerobik, crossfit/fitness, ćwiczenia domowe, dieta dbająca o linie, wyładowanie stresu, ukierunkowywanie dzieci w kierunku sportu, dbanie o diete męża/mężczyzny/partnera, ćwiczenia domowe (hantle, przysiady), medytacja, joga

Dla business woman

Dla business woman"Kariera jest dla mnie bardzo ważna i nie wstydzę się tego. Zarabiam pieniądze, jestem samodzielna, niezależna, dużą przyjemność czerpię z tego w jaki sposób działam i daje mi to dużo satysfakcji. Jednak czuję, że się wypalam i MUSZĘ zadbać o siebie. Chcę lepiej zarządzać sobą w czasie, może w końcu znajdę czas na dziecko, mój partner czasem o tym wspomina. Gdybym tylko miała więcej energii..."

account manager, Emilia

Nasze zalecenia: spacer, fitness, pływanie, aerobik, tenis, dieta, ograniczenie kawy i cukru, ograniczenie alkoholu i palenia papierosów, wyładowanie stresu, samoobrona, medytacja, joga

Dla studenta

Dla studenta"Studiuję, pracuję i myślimy z dziewczyną o założeniu rodziny (ona myśli). Nie dawno wzieliśmy hipoteczny i trzeba to teraz spłacać. Jestem jeszcze młody, na wszystko będzie czas. Tylko ostatnio plecy mnie bolą od ciągłego siedzenia przy kompie, lekarz wspominał, że mam wysokie ciśnienie. No i te imprezy z kolegami, muszę przystopować z piwem. Sport jest ok, ale w telewizji. Powinienem się martwić?"

student informatyki, Darek

Nasze zalecenia: spacer, ograniczenie spożycia cukrów i napojów energetycznych, siłownia, bieganie, pływanie, koszykówka i streetball, siatkówka, piłka nożna i halowa, sztuki/sporty walki, workout, ćwiczenia domowe (hantle, przysiady), rower

Dla seniorów

Dla seniorów"Mówią, że starość nie radość - na szczęście nie w moim przypadku. Dzieci odchowane, mam sporo czasu, regularnie badam się u mojego lekarza. Czas zadbać o siebie! Tylko jak? Może w gronie innych emerytów? Chciałabym nadążać za wnukami, one mają tyle energii. Słyszałam, że są sposoby na to, aby też ją mieć. Doradźcie proszę."

emerytka, Pani Grażynka

Nasze zalecenia: chodzenie (nordic walking), spacery, pływanie, rower, joga, medytacja, szachy, gry karciane, domino, petanka

Dla dzieci

Dla dzieci"Cześć :) Jestem jeszcze mały i nie wiem co jest dla mnie dobre. Ale Mama i Tata powinni to wiedzieć, bo oni wiedzą wszystko! Bo np. Tata Marcina to go prowadzi na różne treningi, ale super! Ja też tak chce! No i mają takie fajne stroje, no i ja biegam i jest fajnie! Mamo, Tato! Ja też chcę być zdrowy!"

przedszkolak, Bartuś

Nasze zalecenia: ćwiczenia zespołowe w swoim gronie (koszykówka, piłka nożna i halowa, ogólnie wszystkie sporty zespołowe dostępne w okolicy), spacery, pływanie, rower, larp, sztuki/sporty walki i samoobrony, gimnastyka/aerobik, taniec

Dla amatorów kanapy

Dla amatorów kanapy"Gdy wracam z pracy, nic mi się nie chcę i jedyne o czym marzę to odrobina spokoju i relaksu. Ludzie są męczący, ciągle czegoś chcą, ciągle jest im mało. A kanapa rozumie, kanapa wybacza, nie gada, na kanapie jest bezpiecznie. Tylko gdyby nie ta nadwaga, problemy z kręgosłupem, nadciśnienie, problemy z krążeniem, depresja... Czy trening pomoże?"

leń patentowany, Paweł

Dyscypliny "sportowe" :) szybka kawa, klikanie w pilota i podnoszenie go z podłogi, mruganie oczami, czytanie gazety i magazynu, zamawianie jedzenia, klikanie w klawiaturę, sportowe gry komputerowe

Nasze zalecenia: przypadek trudny, lecz nie beznadziejny, polecamy spacery (jak najwięcej) i jazdę na rowerze, proste ćwiczenia gimnastyczne, rozciąganie się

Zasada SMS – sen, miłość i śmiech

Zasada SMS – sen, miłość i śmiech"Te trzy zasady, sen, miłość i śmiech są przez wielu uznawane za cechy, które mogą dać Wam pełnie szczęścia. Gdy masz problemy ze snem stajesz się nerwowy, brak miłości daje poczucie samotności i braku swojego miejsca na świecie, a bez śmiechu ciągle chorujemy i mamy gorsze relacje z ludźmi. Jeżeli chcesz to zmienić, zacznij od siebie, zacznij od sportu, gdyż w zdrowym ciele zdrowy duch."

przyjaciele z TrenujTo.pl

Nasze zalecenia: dużo snu, przynajmniej 8h dziennie, np. w godz. 23.00 - 7.00; kochajmy mocno i szczerze, rodzinę, bliskich; no i śmiejmy się jak najczęściej się da, a zwłaszcza z siebie :)

CO WYBRAĆ? NAJBARDZIEJ POPULARNE AKTYWNOŚCI FIZYCZNE: Wszystkie AKTYWNOŚCI FIZYCZNE

Baza wiedzy:

Jesteśmy w kontakcie: